Zpoplatnění platby kartou

Zpoplatnění platby kartou

Proč je platba kartou zpoplatněna poplatkem?

 

Vážení zákazníci,
ač neradi, od 23.1.2024 zavádíme v košíku poplatek za online platbu kartou (platební brána ČSOB).

 


JAKÝ JE DŮVOD?

Sortiment e-cigaret je dlouhodobě poskytovateli platebních bran "penalizován" vyššími sazbami poplatků, které si od obchodníka (e-shopu) účtují z každé provedené transakce (zaplacení objednávky kartou). Přitom mnozí poskytovatelé platbu kartou pro tento sortiment nepovolují vůbec.

Samotní poskytovatelé bran jsou však jen zprostředkovatelé, kteří jsou vázáni kritérii samotných karetních asociací (Visa, MasterCard), kterým je část poplatků odváděna a které tato přísnější pravidla pro e-cigarety stanovují.

Od 1.1.2024 došlo k dalšímu, velmi výraznému zvýšení sazeb poplatků a pokud pro vás chceme platby kartou zachovat a přitom nezdražovat, nezbývá, než se s vámi o tyto poplatky "podělit". 


Samozřejmě za způsob platby "online bankovní převod" jsou nám také účtovány poplatky, ty však nejsou tak výrazné jako u platebních karet a tato metoda tedy pro zákazníky zůstává nadále zdarma. 

 


JAK SE POPLATKY SDÍLÍ?

Celková sazba poplatku činí 2,73% z transakce a sdílíme ji přibližně "půl na půl". Tzn. cca polovinu hradíme my, polovinu pak zákazník. Čím vyšší je tedy hodnota objednávky, tím vyšší částka za platbu kartou je v košíku nastavena.

Některé příklady uvádíme v tabulce:

 

 HODNOTA
 OBJEDNÁVKY
 
 CELKOVÝ
 POPLATEK (2,73%) 
 ZA PLATBU
 KARTOU ZAPLATÍTE 
500,- Kč 13,65 Kč 7,- Kč
1000,- Kč 27,30 Kč 14,- Kč
1500,- Kč 40,95 Kč 20,- Kč
2000,- Kč 54,60 Kč 27,- Kč















 

 


PROČ S VÁMI POPLATKY SDÍLÍME?
 
Dodatečných nákladů je už jednoduše jen v samotném procesu košíku příliš mnoho.
 
Významnou položkou je pro nás rovněž poplatek za ověření věku pomocí widgetu poskytovatele Ověř18. 
 
Zadarmo není ani našeptávač adres, který je skvělým pomocníkem při vyplňování adresy zákazníkem, samozřejmě je však pro nás tato služba poskytovatele Foxentry také zpoplatněna, a to paušální částkou na dané období.
 
Dotujeme také cenu dopravy, za kterou vždy dopravcům platíme více, než kolik je nastaveno v košíku. Nemluvě o dopravě zdarma pro objednávky od určitě výše... zdarma je pro zákazníka, ne však pro nás :)
 
Nechceme si ztěžovat, víme, že podobné náklady mají všichni obchodníci. Pouze uvádíme, jak se věci mají a věříme, že poodhalením zákazníkovi skrytých nákladů dojde k pochopení našeho rozhodnutí, za což děkujeme.

Pokud se totiž všechny uvedené náklady nasčítají v jedné objednávce, významně to pak ukrojí z naší obchodní marže na zboží. A marži potřebujeme, jinak bychom nemohli fungovat :)


 
Odeslat článek známému   Vytisknout